O mně

Moje fotka
Jsem, jaká jsem. Komu se to nelíbí, ten má smůlu.

úterý 19. dubna 2011

25 věcí o mně

     1. Jsem, jaká jsem. Pokud se to někomu nelíbí, nemusí se se mnou vůbec vidět, jakkoliv se mnou komunikovat. Jsem nespoutaná, svobodná, nebezpečná pro všechny, kdo neví, jak se mnou zacházet, silná, tíhnoucí k harmonii, autoritativní, tohle všechno v jednom.
    
     2. Jsou dvě věci, které bych měla potíže odpustit i po letech. Kdyby někdo ublížil mé rodině nebo kdyby ublížil mým přátelům.
    
     3. Jsem introvert a komplikovaný člověk. Jen tak někdo do mě nenahlédne a to je jeden z důvodů, proč mám problémy najít přijetí a pochopení ve svém okolí.
     4. Přátel mám nejen, kolik mi vyhovuje, ale také tolik, kolik ke svému životu potřebuji.
     5. Kdykoliv a komukoliv jsem ochotná pomoct, ať už je ten člověk můj přítel nebo nepřítel.
     6. Nejsou lidé, které bych nenáviděla. Jsou jen lidé, které miluji, ale nemusím s nimi trávit svůj čas. Každý je jedinečný a zaslouží si úctu, respekt a lásku.
     7. Nerozumím si se svými vrstevníky, takže to občas vypadá, že jsem namyšlená. Víc si rozumím s lidmi, kteří jsou většinou dvakrát tak staří, jako já sama, proto to ve škole vypadá, že se snažím si u učitelů „šplhnout“, a nebo jim lezu… (víte kam).
     8. Jsem člověk zásadový a tvrdohlavý. Nemá smysl mě o něčem poučovat. Ty prsty si musím spálit sama, abych přišla a to, že se nevyplácí je do toho ohně strkat.
     9. Mám spoustu tajemství, které si nechám pro sebe.

    10. Jsem člověk plachý a citlivý. Lidem nedůvěřuji tak snadno. Důvěra se u mě buduje měsíce i roky. Jeden špatný krok a je všechno pryč. Dám ještě druhou šanci, ale bez důvěry.
    11. Mými životními hesly jsou: „Všechno, co se děje, se děje z určitého důvodu.“ a „Vždycky může být hůř, ale líp být musí!“
    12. Nikdy nejsem opravdu naštvaná. Jsem třeba jen mírně rozladěná, ale naštvaná ne. Jediný člověk, který mne kdy viděl naštvanou, měl co dělat, aby přežil. Proto: nedráždit kobru bosou nohou.
    13. Odpustím, ale nezapomenu.
    14. Děkuji kdykoliv, kdekoliv a komukoliv, kdo pro mne něco udělal. Dluhy splácím. Možná po dlouhé době, ale splácím.
    15. Snažím se vždy myslet pozitivně, ale občas se mi to nedaří.
    16. O lidech ve svém okolí vím víc, než si oni myslí, že vím. Důvod nehledejte. Stejně byste to nepochopili.
    17. Pomoc od druhých lidí přijímám, až když nejsem schopná si danou situaci „vyřešit sama“. Moje heslo ohledně pomoci: „Pomáhej jen na požádání nebo v případě ohrožení života.“
    18. I když tak nevypadám, jsem člověk, který není schopen vědomě ublížit druhým.
    19. Štěstí mých nejbližších je štěstím mým. Je mi jedno, jak skončím, ale pro své nejbližší udělám cokoliv, jen aby byli šťastní.
    20. Žebříček hodnot mám poskládaný podle svého nejčistšího vědomí a svědomí.

    21. Pokud chci, aby mě někdo skutečně poznal, otevřu se mu. Pokud nechci, je zbytečné se o to snažit.
    22. Co nenávidím, je lež, pomluvy, přetvářka, neupřímnost a nenávist.
    23. Mám sklony k puntičkářství ohledně věcí, které mě opravdu baví. Co se týče zbytku, nevadí mi mít v tom nepořádek.
    24. Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos. To, co mám v pokoji, tudíž není binec, ale přehledný nepořádek.

    25. Každému přeji štěstí, radost a lásku v životě, i když to tak někdy nemusí vypadat.

Žádné komentáře:

Okomentovat