O mně

Moje fotka
Jsem, jaká jsem. Komu se to nelíbí, ten má smůlu.

úterý 19. dubna 2011

Citáty

  • Přítel je, kdo o vás ví všechno a má vás pořád stejně rád. Je to osoba, s kterou se odvažujete být sám sebou. (Crane)
  • Opravdový přítel je ten, který první přijde, když celý svět odejde. (Neznámý autor)
  • Přítel je člověk, který zná melodii tvého srdce, který ti ji předzpívá když ji zapomeneš. (Albert Einstein)
  • Skutečné přátelství je jako pevné zdraví; stěží se uvědomujeme jeho hodnotu, dokud o něj nepřijdeme. (Charles Caleb Colton)
  • Nekráčej přede mnou, možná za Tebou nepůjdu. Nekráčej za mnou, možná Tě nedokážu vést. Kráčej vedle mě a buď můj přítel. (Albert Camus)
  • Podej přátelům ruku, ale neměj při tom zavřené prsty. (Neznámý autor)
  • Člověk umírá tolikrát, kolikrát ztratí přítele.
  • Přátelé jsou ti vzácní lidé, kteří se zeptají, jak se ti daří, a počkají i na odpověď.
  • Bez přátel není štěstí, ale bez neštěstí nepoznáme přátele. (Anglická přísloví )
  • Bez důvěry není přátelství. (Epikúros)
  • Objevíš-li nové přátele, nezapomeň na ty staré. (Erasmus Rotterdamský)

  • Nabídnout přátelství zamilovanému je jako darovat chléb žíznivému. (Spanělské přísloví)
  • Láska se ptá přátelství: „Proč jsi na světě, když existuji já?“ „Protože ty pácháš bolesti a rány, ale já je hojím.“ (Kramná)
  • Přátelství ženy k muži je slepá ulička, do které je vehnalo zklamání v lásce. (Neznámý autor)
  • Láska může zemřít na pravdu, Přátelství na lež.
  • Sebeláska je jedem přátelství. (HONORÉ DE BALZAC)
  • Přátelství je láska bez křídel. (GEORGE GORDON BYRON)
  • Velkým přátelstvím začala naše láska, velkou láskou končí naše přátelství. Největší štěstí je když člověk ví proč je šťasten. (FJODOR MICHAJLOVIČ DOSTOJEVSKIJ)
  • Přátelství, stejně jako láska pramení z nedorozumění. (STANISLAW DYGAT)
  • Láska je umocněné přátelství v tom smyslu, že zatím co přátelství vyhledává prospěch, láska se ho dobrovolně zříká. (HENRY FIELDING)

  • Ti, kdo rádi haní, nejsou nadáni k přátelství. (Démokritos z Abdér)
  • Přátelství stvrzené u vína jak víno vyprchá do rána. (Friedrich von Logau)
  • Ze všech vášní duše škodí tělu nejvíce smutek. (Svatý Tomáš Akvinský)
  • S druhými nás může spojit jen dobré srdce; ze zištnosti nikdy trvalé přátelství nevzešlo. (Auguste Comte)
  • Láska s sebou vždycky přináší přirozené vášnivé opojení, které nás přitahuje, a když toto opojení zmizí - a jednou zmizet musí - zůstane buď zklamání, nebo krásná skutečnost, přátelství, kamarádství a soulad. (John Erskine)

Žádné komentáře:

Okomentovat